torsdag 28. april 2011

Favoritt bilde



Først må jeg si at jeg hadde utrolig mange bilder jeg kunne valgt til mitt favoritt bilde, deriblant nesten alle som jeg har lagt ut. Men jeg bestemte meg for å velge dette:


Jeg liker dette bildet godt fordi det  er så enkelt samtidig som det er interessant og fint. Jeg har ikke behøvd å gjøre noe med bildet det var bare fint som det ble tatt. Bildet er klart og har bare to hovedfarger som går fint sammen. Når den første blomsten er klar/skarp og den bak er mer uskarp får du en fin dybde følelse som jeg synes passet godt til bildet. Lyset er klart og godt, får veldig bra fram blomsten. 
Iso: 100 Lukker: 1/250 Blender: f/5.6
Av og til får du noen veldig gode blinkskudd når du går rundt og tar bilder av mange forskjellige ting. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar