torsdag 28. april 2011

Rom




Jeg syntes at kategorien rom var litt vanskelig, men plutselig fikk jeg for meg å bruke denne hjernetrimms boksen, sammen med den gjennomsiktige plastlokket den har. Jeg ville fange alle de smårommene som er i boksen og skape et slaks rom i rommet. Når det kommer til redigeringen så ble ikke bildene så ineressante derfor bestemte jeg meg for å ta bare fokus og farge på innsiden av plastboken ved hjelp av  photoshop. Lyset kommer bakfra og da får du mange fine skygger på den synlige siden av boksen. 
Iso: 1600 Lukker: 1/5 Blender: f/4.0
Jeg lærte å bruke et bilde som var greit til å begynne med å gjøre det mye mer interessant.

Orginalt bilde



Jeg velger å bare ha ett bilde i denne kategorien siden jeg har lyst til å ha mer i kategorien vår, for der hadde jeg mange fler fine bilder jeg har lyst til å bruke. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar